Posty

Wyświetlanie postów z kwiecień, 2023

Sobota 29.04.2023

Obraz
Podczas wolnej soboty, zwiedzając kolejne zakątki miasta, natknęliśmy się na hiszpański taniec ludowy. Podziwiając wszelkiego rodzaju eksponaty zobaczyliśmy m. in. Fiata 600. Miasto potrafi mile zaskoczyć.

Piątek 28.04.2023

Witajcie! Dzień rozpoczął się od głównego celu naszego wyjazdu, czyli poszerzania naszych umiejętności zawodowych. W trakcie pracy zdobywamy także nowe umiejętności języka hiszpańskiego. Po zakończonej pracy mieliśmy czas wolny w którym udaliśmy się na plażę.

Czwartek 27.04.2023

Obraz
W dniu dzisiejszym w ramach praktyk pojechaliśmy do ruin zamku, aby wykonać pomiary w terenie, mogliśmy też polatać dronem i podziwiać widoki jakie nas tam zastały, a po skończeniu pracy mieliśmy czas wolny, aby jeszcze lepiej poznać Malagę.

Środa 26.02.2023

Hejka kochani, Dzisiaj po omówieniu planu działania na praktyki wyruszyliśmy w teren, gdzie wykonaliśmy pomiary GNSS, które następnie opracowaliśmy w biurze. Po zakończonych praktykach udaliśmy się na lekcje języka hiszpańskiego, na których przypomnieliśmy sobie umiejętności zdobyte wcześniej w szkole, a następnie wraz z przewodnikiem zwiedzaliśmy Malagę szlakiem ulicznego graffiti, co pozwoliło nam lepiej poznać hiszpańską kulturę i sztukę.

Wtorek 25.04.2023

Obraz
25.04.2023 Gdy wstaliśmy o 6.00 w porównaniu z Polską nie wstało jeszcze słońce. Spakowaliśmy stroje robocze i pojechaliśmy na praktyki . Na miejscu spakowaliśmy narzędzia i wyruszyliśmy do pierwszych zleceń. Pracowaliśmy przy montażu instalacji elektrycznych w budynku. Pomimo obaw przełamaliśmy bariery językowe i z małymi trudnościami wykonaliśmy powierzone nam zadania. Po powrocie zjedliśmy pyszny obiad. Jak przystało na tutejsze obyczaje urządziliśmy siestę. Po zasłużonym odpoczynku poszliśmy w stronę Alkazaby poszukując ciekawych miejsc do zwiedzenia oraz w celu zakupu pamiątek.

Poniedziałek 24.04.2023

W poniedziałek rano spotkaliśmy się z przedstawicielem firmy pośredniczej Universal Mobility, która zaprowadziła nas na miejsce praktyk i zapoznała z naszym pracodawcą. Po krótkim wprowadzeniu wróciliśmy do miejsca zakwaterowania, gdzie chwilę odpoczęliśmy. Pogoda bardzo dopisywała więc wybraliśmy się na plażę w  większym gronie gdzie miło spędziliśmy resztę dnia opalając się. Nie zabrakło oczywiście malowniczych widoków andaluzyjskiej Malagi.

Niedziela 23.04.2023

Obraz
Dzień zaczęliśmy od śniadania. O godzinie 11:00 byliśmy umówieni z przewodnikami, którzy pokazali nam ciekawe miejsca w okolicy. Po zwiedzeniu miasta wróciliśmy na obiad. O godzinie 16:00 oglądaliśmy wnętrze Alcazaby oraz wpięliśmy się na punkt widokowy. Miejsce to ma swój urok i klimat. Dogodne dla turystów są porozstawiane wodopoje. Po kolacji mieliśmy czas dla siebie.

Sobota 22.04.2023

O godzinie 6:00 wyjechaliśmy busem z Białegostoku na lotnisko w Warszawie. Odprawa poszła sprawnie i bez problemów.  Podczas lotu zostaliśmy ulokowani w dogodnym dla nas miejscu i mogliśmy obserwować piękne widoki za oknem. Na lotnisku w Maladze czekał na nas bus, który przetransportował nas do hotelu. Na miejscu poznaliśmy szefa Juana i dwóch przewodników: Jackoba i Lucasa. Po zakwaterowaniu dostaliśmy ciepły posiłek.