Posty

20.05.2023

Obraz
Dzisiaj od samego rana przygotowywaliśmy się do powrotu do kraju. O godzinie 13-tej wyruszyliśmy na lotnisko, a po godzinie 16 wylecieliśmy z Malagi. Po prawie czterogodzinnym locie, na lotnisku w Modlinie czekał na nas bus, którym dotarliśmy pod szkołę i oficjalnie zakończyliśmy naszą przygodę. Miejmy nadzieję, że z naszym powrotem pojawi się więcej ciepła w Polsce!

19.05.2023

Witamy Was w ostatnim dniu naszych praktyk, właśnie dzisiaj zostały nam wręczone certyfikaty z odbycia zagranicznej praktyki zawodowej. W trakcie wręczania certyfikatów nie zabrakło również ciepłych pożegnań z naszymi pracodawcami i tutorami. Wieczorem udaliśmy się wspólnie na spacer, aby pożegnać się z Malagą.

18.05.2023

Obraz
W drodze na praktyki zaskoczył nas deszcz, lecz nie wpłynęło to na nasz dobry humor i chęć do pracy. Dzisiaj na praktykach montowaliśmy gniazda wtykowe, przełączniki światła i lampy. Nasz czas drogi do hostelu pokrył się z najintensywniejszym deszczem, wróciliśmy cali mokrzy, ale zadowolenie po super dniu w pracy nie minęło. Gdy trochę się rozchmurzyło po kolacji, poszliśmy kupić pamiątki. Zdobyte suweniry będą przypominały nam o tym cudownym czasie!

17.05.2023

Wschód Słońca towarzyszył nam dziś podczas drogi do pracy. Po przygotowaniu materiałów, wybraliśmy się w miejsce, gdzie montowaliśmy pasek led nad wejściem do restauracji, jak i kable internetowe wewnątrz. Po zakończonych praktykach szybko sie odświeżyliśmy i udaliśmy się do Picasso Museum Málaga, gdzie poznaliśmy twórczość artysty.

16.05.2023

Obraz
Wtorkowy czas poza codziennymi obowiązkami wykorzystaliśmy na zakup pamiątek dla naszych bliskich. Natchodzacy powrót do Polski zachęcił nas do korzystania z ostatnich promieni słońca. Piękną Hiszpanie opuściły wieczorem Pani Dyrektor Małgorzata Sutuła i Pani Kierownik CKZ Urszula Malczyńska.

15.05.2023

Poniedziałkowy poranek rozpoczęliśmy od ciężkiej pracy w swoich zawodach. W tym samym czasie nasi opiekunowie odbyli wizytę w hiszpańskiej szkole kształcącej w branży budowlanej. Wracając do hostelu podziwialiśmy kolejne zakątki słonecznej Malagi. Wieczorem wybraliśmy się na spacer brzegiem Morza.

14.05.2023

Obraz
Dziś o godzinie 11:00 wyruszyliśmy wraz z panią Małgorzatą Sutułą oraz Urszulą Malczyńską na zwiedzanie pobliskiego ogrodu botanicznego w którym mogliśmy podziwiać wiele roślin rzadko bądź w ogóle nie występujących w Polsce. Po powrocie z ogrodu zrobiliśmy sobie krótką przerwę w hostelu po czym wyruszyliśmy na plażę wykorzystać słoneczny dzień na opalanie się oraz grę w siatkówkę.